Monday, July 1, 2013

Update

Hej bloggen.
Här kommer ett livstecken till Er som kanske undrar vart Trasdockan har tagit vägen.
Jag lever!

Det har varit en mycket upptagen helg, en utmattande, både känslomässigt och fysiskt, men jag känner inte att jag är redo att skriva om det som har hänt, här på bloggen ännu.

Jag har vaknat riktigt tidigt idag, egentligen behöver jag de sista timmarnas sömn för återhämntning, men också för vet ni vad?!, idag ska jag åkts till Beby i GBG!
Åh, jag behöver komma till storstaden!, vi har redan dagen upplanerad. Det blir först och främst träning på SATS *längtar*, och sedan Liseberg! :-D

Beby är lite som min har-tass, av tidigare erfarenheter att dömma, så ska bli riktigt spännande att spela på lyckohjul och lotterier ;-P

Jag hoppas verkligen att Ni bloggisar där ute tar hand om varandra, era familjer, nära och kära... Och ER själva!


Blog ya later!
PoK/ Trasdockan

No comments: