Saturday, July 13, 2013

Love-hate relationship!

Hej bloggen!
Nu är det definitivt slut på semestern! Idag börjar Trasdockan att jobba! :-) käns skönt faktiskt'

För tillfället kämpar jag med min hat-kärlek till bulken, att gå upp i vikt!
Med mina idag 66 kg så kan jag inte hjälpa att känna mig annat än confused!
Hur min gamla mentalitet skriker WTF NO!, och mitt nya tänkesätt och med målet i sikte känner jag lycka och "äntligen-börjar-det-hända-saker"!

Meningen med mitt kostprogram som jag fått av Camilla är att jag ska nå en vikt på ca 69-70 kg, innan dieten startar!
Det har varit tufft att komma igång, de här första månaderna har det inte hänt någonting, men NU äntligen :-)!

Dagens form;

Nu ska jag fixa lite här hemma, göra mig iordning innan jobbet och bara njuter av egentid!

Hoppas att Ni bloggisar har det fantastiskt, semester eller ej!
PoK/ Trasdockan

No comments: