Tuesday, July 2, 2013

Gårdagen på gym och Liseberg

Hej bloggen!
Jag sitter på Bebys balkong här på Hissiningen och bara funderar.
Så mycket tankar just nu.

Beby sover fortfarande så jag ska strax gå in och börja fixa frulle till oss.

Det var en bra dag igår.
Vi tränade, handlade mat, och gick på Liseberg.
Hela kvällen var vi där, i regnet.
Tur för oss, då var det inte mycket köer och vi kunde bara springa runt efter våra favorit åkturer och åka om och om igen ;-) Som barn på nytt, ni som känner oss, vet vad jag menar.

Träning på SATS blev det. Ett ryggpass körde jag, vilket gym!
I love!, om jag flyttar till GBG någon gång är det helt klart där jag hör hemma! :-)

Liseberg var ett klockrent beslut att åka till.
Det regnade, men vi var där till 23.00 när åkattraktionerne stängde!
Fjantade oss i spegelhuset...
...och det visade sig att det var min tur att vara har-tass till Beby denna gång ;-)...

Idag ska vi göra stan, gymma, och ikväll blir det utgång med några av Bebys vänner!
Ett fullspäckat schema!, precis vad jag behöver just nu.

Hoppas att ni bloggisar har det bra, på jobb eller semester, vad ni än ägnar dagen åt, njut!

PoK/ Trasdockan

No comments: