Monday, July 22, 2013

Mitt nya liv...

Godmorgon bloggen!
Vet ni vad?
De senaste dagarna nu har jag varit mer lycklig än på mycket länge!
Det känns som jag är en helt ny Trasdocka, jag har hittat hem i livet, och i mig själv!

Just nu är jag så totalt stark och trygg ALL BY MYSELF!

Jag har väl egentligen vetat länge att mitt liv är fantastiskt, men att det har funnits EN sak i mitt liv som tog för mycket energi, (mitt och Dannes förhållande).
Jag visste att det tyngde ner mig, men jag visste inte att skillnaden skulle kännas så stor som den faktiskt har gjort sedan vi brutit helt nu i förra veckan, och belöning för att ha följt mitt hjärta fick jag ju ganska omgående när jag plötsligt erbjuds min gamla lägenhet tillbaka :-D...
Nog om det!

Här kommer nya, hela Trasdockan att ta skriva sina tankar i framtiden...
Jag är stark nu, och jag vill påminna Er bloggisar om att "Ta ingen skit!"

Tycker att denna bild passar in bra här på bloggen idag... Så sant!

Igårkväll åkte jag och tog ett kvällsdopp och såg precis när solen gick ner bortom horisonten...
Farväl allt det gamla... Välkommen mitt NYA, självständiga och helt fabulous liv!


Ha en fantastisk dag all fabulous och starka bloggisar där ute!
PoK/ Trasdockan

No comments: