Saturday, July 6, 2013

Semesterdag, som den ska vara...

Hej bloggen!
Dax för Trasdockan att sova efter en så bra och effektiv dag, men ändå så avslappna på ta-dagen-som-den-kommer-sättet...

Vi inledde dagen med svamp-plock i skogen, jag, tor, mormor och morfar.
Vi hittade ca 10 liter, och det var ju tur att Tor var med, för vi hade ju såklart honom att tacka för all svamp som vi hittade, (enligt honom) ;-)...



Väl hemma åkte jag in till Kungshamn för ett härligt gympass, jag tog en välförtjänt paus mitt i passet, hämtade Beby på busstationen och sedan åter till gymmet.
Blev ett bra pass med pump som avslutades med några minuter i solarier :-)...
Tänkte att jag passade på med ett superduperpass idag, för det visade sig att gymmet här är tydligen stängt både lördag och söndag :-(...


När jag och Beby kom hem hade solen kommit också, så vi tog med Tor till stranden och badade!
Jag badade för första gången i år, i havet, och det var skööönt!
Tor badade som han aldrig hade gjort annat!


Nu är det läggdax för denna maman!
Hoppas att ni också har det underbart bloggisar!
PoK/ Trasdockan




No comments: