Wednesday, July 31, 2013

Flexaction befor gymaction

Hej hej bloggisar!
Tog lite semester från bloggen igår. Träning och jobb ägnade jag dagen åt, så inte mycket nytt på fronten ;-)...

Har världens träningsvärk i ben och rumpa sedan måndagens tuffa benpass, och i rygg sedan gårdagen :-D...
Love that sweet pain!

Jag ligger i solariet nu, har just kört ett härligt axlar/biceps-pass och känner mig nöjd.

Idag ska jag äntligen hämta min skatt!
Han har varit på kusten med sin farmor och farfar så har inte träffat honom på 1 hel vecka, därför ska det bli riktigt mysigt att äntligen få ha honom och leka med honom :-). <3

A bit flexaction this morning ;-)...

Laddat med BCAA, och 2 portioner protein, på väg till gymmet.

Ha nu en härlig dag alla glada, fabulous people där ute!
PoK/ Trasdockan

No comments: