Saturday, July 20, 2013

När pusselbitar faller på plats...

Är det någonting som jag den senaste tiden har tänkt på, ( även om jag inte på något sätt har brottom), så är det vart jag och Tor ska bo, vart vi kan ska kunna landa och leva, jag och han!

I mina tankar har jag jämfört alla lägenheter som jag läst annonser på och sett bilder på, med min förra lägenhet. Jag älskade den, den var så perfekt, så jag, orginel, mysig, lagom för mig och tor, bra läge... På alla sätt var den bara min och Tors framtid...
Jag har tänkt att jag aldrig kommer att finna en lika bra lägenhet till oss...

Och ikväll, när jag och Tor satte oss i soffan för mysig tv-kväll, slog jag upp dagens tidning för att se vilka hyresrätter som fanns...

BOOM!...
..."det är ju min lägenhet!", tänkte jag!

Letade upp min gamla hyresvärds telefon nummer och skickade iväg ett sms...


Lyckan är total!
Kontrakt ska vi skriva nästa vecka! :-D
Me and My son is coming HOME!

Detta ÄR bekräftelse, bevis och belöning på att jag har följt mitt hjärta, och mina val de senaste veckorna är totalt rätt!
Pusselbitarna faller på plats i mitt liv, precis framför mina fötter...underbart!

Det är ju där vi hör hemma! Så givet! Jag får en andra chans och denna gången ska ingenting få komma i vägen för min och min sons framtid...

// Happy Ragdoll

No comments: