Sunday, July 14, 2013

Dax att gå på heltid!

Hej åh hå bloggisar!
Jag känner mig trött ikväll, kanske för att det varit första jobbhelgen efter semestern ;-)
Men nu är det dax för mig att gå på heltids-schema resten av sommaren. Det kommer bli bra så fort jag kommer in i det igen, ännu en tidig jobbdag väntar imorgon :-).

Jag längtar efter träning också!
Åh, mitt ryggpass imorgon kommer inte vara nådigt, jag vill känna smärta, svett och tårar!... Känner att jag har så mycket att ge på gymmet imorgon!

Need to unleach the beast!


Sedan blir det att hämta min skatt! Längtar efter honom också!, varje helg!
Vi har hela tisdag och onsdag på oss att bara mysa, jag och Tor <3

Hoppas att ni bloggisar har haft en härlig helg och njutit av sommaren!
...och kom ihåg!...


PoK/ Trasdockan

No comments: