Monday, July 15, 2013

Lite blaha-styrke-status

Jag är rätt stolt idag... Eller egentligen inte, men PT-Stefan sa att jag borde vara det, så... Time for some braging...

Jag maxade en hel del under dagens ryggpass.

Med tanke på att jag knappt hade styrka att klara marklyft på 40 kg för 3 månader sedan, och att jag idag körde med 72,5 kg, (en 5a), betyder att jag har ökat min styrka i ländrygg med nästan 50%!!

I raka marklyft körde jag på med 45 kg, som om jag inte gjort annat ;-P...

Sedan gick vi över i sittande rodd... 
Hej åh hå, en 8a på 70 kg drog jag till med där. Börjar bli stark ;-)

I latsdragen kötta jag på med 65 kg, typ min kroppsvikt alltså!

Det är säkert så att mina extra kg som jag har lagt på mig nu, mina 2 vilodagar i helgen, och mitt jävlaranamma i mental styrka just nu spelar in, men FAN vad skönt det är att maxa!!!
Ragdoll deluxe!

Nu är det slutsktytet, för denna gången ;-)...

Godnatt nu bloggisar!
PoK/ Trasdockan


No comments: