Wednesday, July 3, 2013

Semestertider

Åhhh... Dessa semestertider!!! Vad ska jag säga!?, de är härliga men ack så onyttigt.

Varken jag eller Beby är för tillfället så stora konsumenter av alkohol.
Vi tränar, äter nyttigt och försöker över lag leva hälsosamt.
Jag dricker gärna alkoholfritt när det festas.

Men igår var ett undantag!
Trots träning och nyttig mat på dagen, så konsumerade vi båda en del alkohol.
Man behöver inte mycket för att få ruset, när man inte är van vid dessa drycker, inget vi funderade på så mycket igår dock!
Idag mår vi som vi förtjänar, och att vi inte somnade förens 06.30 imorses har säkert även det att göra med vårat bakrus ;-)...

Vi hade iaf kul... :-P...



Jag sitter på tåget nu. På väg hem till Lidköping.
Det är ingen hemlighet att trasdockans liv för tillfället är lite i oordning.
Men en dag i taget.
Jag åker raka vägen till Dagis och hämtar min skatt när jag kommer till stan, och eftersom det blir vilodag från träningen idag, ska jag göra det bästa för att vi ska få en härlig eftermiddag och kväll tillsammans :-)

Imorgon far vi till min mormor och morfar i sommarstugan, något som Tor ser fram emot så mycket :-)

Hoppas att ni bloggisar njuter av sommar, semester och härliga sällskap.
PoK/ Trasdockan

No comments: