Sunday, July 21, 2013

Sov gott!

Hej bloggen. Förlåt för dålig uppdatering, men ni bloggisar vet ju vid det här laget att jag jobbar på lördagar ;-)..
Idag var såklart inget undantag.

Jag avslutade iaf denna arbetsdag med att åka till stan där jag mötte upp med Beby, hans föräldrar och ett härligt gäng människor på sjökanten. Tog en redbull och bara satt och prata med dem i några timmar.
Just hemkommen nu och hoppas på en god natts sömn innan jobbdag imorgon.

Jag kunde verkligen inte sova föras natten, var allderes för uppspelt och glad för det!
Härligt att inte kunna sova av den anledningen ju, till skillnad mot vad jag tidigare varit van vid, sömnlösa nätter har tyvärr berott på ångest tidigare...
Men åh vad jag är glad och lycklig att det har tagit vändning nu :-)

Lite ego-pics kan jag inte få för mycket av, vad andra än säger!
Jag trivs i min något fylligare figur!



Sov gott bloggisar!
PoK/ Trasdockan

No comments: