Tuesday, July 23, 2013

Tillfreds i trygghet...

Fan!, att det ska behöva ta  närmare 27 år att hitta vem man är i livet!
Jag känner en så oerhört stark känsla av trygghet i mig själv, stryka och välmående.
Jag har hittat hem i så mycket i mitt liv...
Trasdockan kommer alltid förbli Trasdockan, för det livet som jag har levt har givetvis format mig, så är det ju för alla.
Men NU är min tur att må bra.
Jag misstänker att människor, vänner som fiender, i min omgivning, knappast går ouppmärksammade på den förändring som skett... Och med buller och brak.
INGEN kan dra ner mig nu!
Enda vägen jag ska är uppåt, om än nedför tillfälligt... Låt det ske i så fall.

Tor sover, jag chillar, men ska snart sova.
Känner mig lycklig idag och Tor har haft den mamman han som mest förtjänar.
Vi har haft skoj idag, jag och min skatt, vi två <3...

Osminkad och helt FABulous ;-P...

Jag önskar att ni bloggisar har haft en underbar dag!
PoK/ en tillfreds Trasdockan 


2 comments:

Lena Askerlund said...

Att känna sig själv och var trygg i det är tilltalande och så skönt! Det kommer alltid finnas människor som inte hittar hem till sin egen trygghet....mest synd för dem själva.

Linda said...

Ha, så sant! Jag har själv varit i situationen. Men NU känner jag mig bara så hemma i mig själv!, i mitt liv och i min situation. Jag är den jag är, och ingen ska få ändra på det...
Kram till dig mamma!