Monday, July 15, 2013

Tro på Er själva!

Hej bloggen!
Jag njuter verkligen av att vara tillbaka på jobbet!
Sitter och har rast nu.
Semester i all ära, men nog är det viktigt att ha lite rutin på vardagen.
Nu har jag ju dessutom lyxen att ha ett schema för de kommande veckorna, (en ovanlighet, i min annars så flexibla vardag).
Härligt!

Jag måste säga att trots många tankar, underliggande ångest och ett ganska orutinerat liv för tillfället, (med tanke på de senaste veckorna), så trivs jag, jag mår väldigt bra just nu. Jag älskar att känna mig stark rent mentalt och jag älskar vetskapen om att alla smådetaljer som möjligen känns lite rörigt just nu, kommer falla på plats :-).
Jag önskar att ni bloggisar förstår vad jag menar, TRO på Er själva, och följ ert hjärta!

Have FAB bloggisar!
PoK/ Trasdockan

Rast @ work!

2 comments:

Lena Askerlund said...

Klart du ska tro på dej själv, ingen annan vet ju bäst vad som är bra för dej! Härligt att du är stark både mentalt o fysiskt;-). Ja, följ det hjärtat säger dig, det är fascinerande att se hur pusselbitarna faller på plats och vart livet för en.
Ang. Jobbet kommer det fungera jättebra i sommar!
Kram!

Linda said...

Det stämmer mamma, faller på plats gör de alltid. Tack!