Wednesday, November 30, 2011

Hem ljuva hem...

Hej bloggen!
Nu var det några dagar sedan igen då...Jo då, jag har ju jobbat, men idag är jag ledig...och jag njuter!
Lycka är att kunna njuta ev en ledig hemmadag...man kan ju tycka att jag om någon borde veta...eftersom jag länge, bara har jobba helger, men när jag är ledig och hemma för mycket så är det inte särskillt njutbart heller... inte för mig hursomhelt ;-)...
Idag var jag iaf värld en hemmadag ;-), jag har tvättat och städat lite.
Solen skiner, och det enda negativa om den saken är ju att det syns allt för tydligt hur smutsiga mina fönster är ;-S...

Om en timme får jag och Tor lite fikabesök, och Tor ser fram emot kompisarna som ska komma =). Tur att han just har vaknat från en nap, och nu äter lite plättar= full med lekenergi ;-)







PoK/ Trasdockan


2 comments:

vbf said...

Har det snöat hemma? Tycker det ser ut så genom fönstret. x

Linda said...

Neeej...Det är gruset på gården som syns genom fönstret. Still no snow...Jag glädjer mig för var dag som går UTAN snö ;-)...