Thursday, November 3, 2011

Tråkig med layouten

Åh, jag fick en svag nyans av känsla och infall att ändra lite i min layout här på bloggen...men jag är för feg och tråkig....Jag vågar inte ;-S...
Jag har ju haft samma utseende på bloggen i stort sätt sedan jag startade upp den 2008...och jag känner mig hemma och trivs i denna layouten som jag har.
Jag inbillar mig att ni som då och då går in här på bloggen också har en viss relation till bakgrunden etc, som talar om för er att "detta är trasdockans place" ;-)...Lite så...Så nej, förändringar här på bloggen får dröja ett tag till ;-)...
Vad tycker ni?

Nu ska jag sätta mig i soffan och börja kolla på en film tillsammans med M som han har hyrt...men jag hinner ju inte se klart den, eftsrom jag måste åka hemifrån om en timme ;-)...

Ha en god kväll och natt!
Mot fredag!!!
Pok/ Trasdockan

No comments: