Thursday, November 24, 2011

Bla, bla, blogging...

God kväll bloggen!
Tänk att det redan är fredag imorgon!...Tiden går så fort...måste säga att även om jag har trivts att jobba natt så har det varit bra gott att inte jobba nårgra nätter denna veckan =)...

Nu ikväll har vi varit hos svärmor och firat hennes födelsedag, och på vägen hem var det en trött kille som somnade i baksätet ;-)...inte så konstigt, han hade ju bara sovit ca 10 minuter på hela dagen ;-)

Jag och M har verkligen blivit värsta pensionärsparet. Istället för att se på tv, (förutom "Desperate Housewifes" på tisdagar), om kvällarna, så sitter vi i soffan, eller ligger i sängen och läser kriminalromaner ist =)...
Det är en tidsfråga innan vi dricker 3-kaffe på tefat och lyssnar på radio i köket...The 50th´s back! ;-)

By the way!...En sak till med denna dagen som jag är så oerhört tacksam för, är att jag återigen kan gå på Koprens julfest nästa fredag!
Eftersom det beslutades att jag skulle jobba några tider på gamla jobbet så inföll en av de tiderna på just den kvällen...till min fasa!!!
Jag som har köpt både nya skor och klänning endast för den festen, och dessutom i min fantasi satt ihop några alternativa entrér ;-)...

Ne, efter att inatt ha drömt om denna, (för mig), efterlängtade julfest, så fick jag helt enkelt ringa till chefen och se om möjligheten till byte av arbetspass den aktuella dagen fanns...och tur är det väl att det finns så goda människor som förstår en desperat villja, i något relativt ganska ovesäntligt ;-)...Tack till er som hjälpte mig, så jag kan gå på julfesten ;-)


Me and Pepsi i eftermiddags.

Tänk va, Jag skaffade Pepsi att bo hos min pappa, när jag var 12 år, då mina föräldrar gick isär. Idag är jag 25 och våran gränslösa kärlek till varandra lever vidare.

Ni kan ju ana hur många tonårstårar som har torkat i hans mjuka päls, och hur många av mina skratt som har tjutit i hans öron ;-)

Han är i sina bästa år just nu, och jag hoppas att många fler fina år väntar honom <3...

No comments: