Wednesday, November 9, 2011

Långa onsdag...bra onsdag!

Godmorgon bloggen
Det är frukostdax här hemma, och klockan 9 ska jag lämna Tor på dagis, då hinner jag åka till gymmet en stund innan APT-mötet med gamla jobbet. Eftersom min arbetssituation är lite oviss just nu så tänker jag att det är bästa att hänga med på vad som händer på båda jobben ;-)...

Jag har en lång dag framför mig...med tanke på att jag ska jobba inatt också, och vet redan nu att chansen att hinna/ kunna sova några timmar innan jobbet är ganska minimal ;-)...Nåväl, ju bättre sover jag imorgon när jag kommer hem ;-).

Ikväll har jag en mysig restaurangmiddag med familjen att se fram emot =)...så det kommer bli en bra dag!

Hoppas att ni har en skön dag framför er!


Mamma tog lite (suddiga) bilder på mig, efter mitt pilatespass igår.

Denna metod heter "Förberedande svandyk"

No comments: