Monday, November 7, 2011

A good day...

Godkväll bloggisar!
Vilken bra dag det har varit idag =)...eller egentligen inte bättre än någon annan, men jag känner att det har varit en bra dag...

När jag hade hämtat Tor på dagis så for vi till stan..."bright mama", kom på lagom till när vi hade parkerat att vagnen ligger ju i Avensien, (som såklart M hade idag), och i Corollan har vi inget transportmedel till Tor, så han fick helt enkelt gå ;-)...
Jag fick uträttat lite ärenden...,
OCH dessutom tänkte jag vara smart att ringa upp och se om min chef inte var på sitt kontor när jag ändå var i närheten, för att få uträttat ännu ett ärende hos honom, vilket resulterar i att jag inte fattar/ hör att jag ombes spela in ett meddelande, och går och pratar med Tor om att blåsa upp ballonger, i väntan på att signalerna ska gå fram...
Jag fattar efter ett tag att det inte kommer några signaler, och när jag ringer upp igen så hör jag "Spela in meddelande efter tonen"...Jag fick ursäktat mig i ett desperat tala-in-meddelande och berättade om mitt egentliga ärende...*Pinsamt*...jag kan ju tillägga att han INTE har ring tillbaka ;-S...Typiskt!

På väg hem ringde min arbetskollega Gunilla mig, vi pratade, och det käns så bra att ha henne som "bollplank" vad gäller våran lite udda arbetssituation =)...God bless you, Gunilla!

Vet ni?...Jag har också fixat en farsdagpresent till M idag ;-), som Tor ska få ge på söndag...
Nu ska jag bara komma på vad min pappa ska få...Hmmm ;-)...
Ni har väl inte glömt fars dag va? =)


På väg tillbaka till bilen så fick Tor vila sina ben en stund och vi stoppade lite pengar i bilen så han fick "gunga med" ;-)...

Det tyckte han var skoj =)...


Ha en skön kväll!

PoK/ Trasdockan

No comments: