Monday, November 14, 2011

Lunch med bror min...

Hej hej bloggen.
Mötet med nya jobbet idag gick bra, men som jag redan visste innan så får vi ännu inga svar på frågan som nog finns i hela vår arbetsgrupp tankar...Förhoppningsvis har vi svaret om några dagar =)...Tills dess fortsätter jag att jobba mina helger på gamla jobbet och jaga timmar i timepool ;-)...

Efter mötet tog jag en sväng på stan. Ville ju köpa en present till Jessica och Connys lilla Ester, som flickan ska heta =)...
Då for min bror förbi i bilen och jag hade knappt hunnit upp på Korpen för en kopp kaffe förens han ringde och frågade om vi skulle ta en lunch...så det blev taibuffé på "Lai Tai" tillsammans med bror min =)...Trevlig lunch...om än något oväntat att han ringde mig =)


Söeriös som vanligt =)...
Me =)

No comments: