Thursday, November 10, 2011

Back on track...

Hej, hej bloggen!
Phu...Nu har jag vaknat och ätit frukost. Snacka om att jag var hungrig när jag vaknade...men mest kaffesugen...vilket jag såklart hade anat redan inann så jag hade ju "förberett" genom att ladda kaffebryggaren neä jag kom hem i morses...tydligen hade jag glömt vattnet, så det kunde ju kvittat ;-)...Japp, jag var bra trött när jag väl fick lägga mig =).
Men nu är jag "back on track" så att säga ;-)

nu ska jag bara fixa mig iordning och klockan 16 ska jag hämta skatten på dagis...då ska vi uträtta lite ärenden på stan =).
Jag ska ju jobba inatt igen, så det blir vilodag från träningen idag för att spara energi...

Hoppas ni har en bra dag.
PoK/ Trasdockan



Igårkväll åkte jag och familjen in till stan för middag på restaurang.

Kan verkligen rekomendera att unna sig det en vanlig "sketen" onsdag, för att lyxa till vardagen lite.

Jag åt deras underbara libanesiska tallrik...=p
My boys!


No comments: