Thursday, November 24, 2011

Me and my son...

Hej Hej bloggen!

Idag är jag och Tor lediga. Jag ska börja "skola in" honom på Korpen lite, så vi for dit med lite fika, träffade Mats, Jonny, och Stefan och Tor fick bekanta sig med leksaksrummet och lite sådär.
Jag hoppas nämligen att om något år ska jag kunna ta med Tor till Korpen när jag har pass, eller tränar själv, och då ska han känna sig lite trygg i miljön och med mina arbetskamrater där uppe på gymmet ;-)...Därför är det jättebra att kunna ta med honom lite såhär till att börja med.

På vägen hem åkte vi och hälsade på m på jobbet, och sedan tog vi "Driven" på MCDonalds.
nu är vi hemma, har ätit och ska snart ge oss iväg att handla en lite present till svärmor som fyller år idag =)
Grattis bästa svärmor och farmor!!!


No comments: