Friday, November 4, 2011

GOfika är när man förtjänar den...

Hejsan Fredag eftermiddag!
Fabulous...jag sov några timmar efter jobbet i morses, klev upp och for raka vägen till Korpen, där bjöd Johnny på fika, så efter spinning, styrketräning och solning så avnjöt jag en välförtjänt bulle ;-) Tack Johnny!

För övrigt ganska stolt med dagens styrketräning. Klarade utan problem 4x8 på cabeltriceps 20 kg...vilket förvånade mig, eftersom jag fick kämpa så förra ökning (17,5)...och nu går jag bara äger den på första försöket ;-)
Dessutom tog jag 4x5 och 1x9 på ryddrodd med 60 kg!!!
...och vad gäller axelpress och bicepscabelcurl så är det viktökning som gäller nästa gång där också ;-)...
Kanske dessa dagar, (tis-tors), av vila från styrketräningen gav bättre resultat än jag trodde ;-)






Kände mig välförtjänt av bulle och kaffe efter dagens träning...(kaffet var kanske mer en livsnödvändighet ;-)

No comments: