Sunday, November 13, 2011

Hejdå gamla veckan...

Godkväll bloggen.
Det är snart läggdax för mig ;-), jag blir ju trött när jag jobbar hela helgen ;-)...

Igår var vi på super trevligt kalas hos Julia och Niklas. Våran granne och fina, goda vän fyllde ju nämligen 25 år i fredags, på självaste 11-11-11-dagen ;-), och igår firades det med STORT kalas här på Härebacka.
Grattis till dig Julia än en gång, och jag hoppas så att du har haft en FABULICIOUS födelsedagshelg. Tack för vi fick komma och dela den med dig/er =).

Imorgon ser jag fram emot möte med ledsagargruppen, men framför allt TRÄNINGEN...åh det ska bli så skönt att köra spinning och styrketräning imorgon *Wiii*.
Efter fredagens 2 set axelpress med 13,5 kgx8 reps, så var det dock välbehövligt med några dagars uppehåll ;-)...




No comments: