Thursday, November 17, 2011

Can´t sleep...

Åhhh, så typiskt att jag inte kan sova nu då.
Jag somnade ganska snabbt när jag kom hem, men har bara sovit 3 timmar...vilket är allderes för dåligt med tanke på att jag ska jobba inatt igen och inte kommer har någon möjlighet att sova imorgonförmiddag innan spinningen, eftersom jag och M ju ska till familjehälsan på möte då...
Nåväl, inget att göra åt saken.

Jag käkar lite nu, och ska sedan fixa mig iordning innan jag far till stan för att få fina naglar =).

I eftermiddag ska vi åka till Jessica, Conny, Elliot och Ester. Det ska bli mysigt att träffa familjen med sitt senaste tillskaott =). Det ser vi fram emot!

Ps. Vilket träningsvärk jag har i rygg och triceps efter gårdagens intensiva styrkepass på Korpen...*Härligt*

Ha en bra dag kära läsare.
PoK/ Trasdockan

No comments: