Tuesday, August 9, 2011

"Stora dagis"...


Idag har jag lämnat min stora pojk på dagis, för första gången, efter 6 veckors semester.
Tänk va, idag börjar han på dagisets mellanavdelning, "Västergården", så han hör inte längre till minstingarna...
(meningen var att han egentligen skulle gå på lilla avdelningen 1 år till, men då det börjar många 1åringar där nu, så behövde de flytta över några barn redan i år).

Tor har varit fullt medveten om att han ska gå till "stora dagis" nu, och han var helt med på noterna vid lämning idag =), om än något blyg.
Jag hade inte brottom och vi gick tillsammans med fröken över till den gamla avdelningen för att hämta hans saker och lägga på hans nya hylla ;-)...Han fick själv vara med och bära =)

Det ska bli skoj att komma och höra hur det har gått idag, näg jag hämtar honom sedan. Han verkade så stolt och vinkade glatt hejdå när jag skulle gå ;-)...



Tor hittade en stol att stå på, så han kunde vinka till mig. Visst ser han stolt ut?

I bakgrunden skymtar hans nya hylla där vi precis har lagt över hans grejer =)...

No comments: