Thursday, August 4, 2011

Running hot!!!...

PhuHu!!...
Amitiöst att ge sig ut mitt på dagen i stekande sol att springa 5:an!!!...
Det var pretty hot, kan jag säga!

Jag undrade just ,de sista 2 km, varför i hela världen jag utsatte mig själv för detta ;-)...Men det är lätt att komma ihåg varför, när man väl sprungit färdigt och står och stretchar i skuggan...*Lovely*

Jag avslutade träningspasset med ca 30 minuters styrka, (överkropp), inomhus, och nu ska jag in i duschen =)...
I eftermiddag/kväll ska jag och M ut och övningsköra, men först ska han också ge sig ut på en löprunda när han kommer hem från jobbet...

Kanske ska tillägga att jag lämnade Tor till svärmor och svärfar vid 14-tiden, han ska sova där inatt eftersom jag ju har mitt spinningpass på Korpen imorgon lunchtid.
Han hade nämligen bestämt allderes själv att han skulle sova där, senast han var där, men då fick han ju inte det, så då får det bli idag ist ;-)...





No comments: