Wednesday, August 3, 2011

Jag har snosat bebis!

Vi vill tacka vännerna i byn för en förträffligt trevlig kväll med god mat, fika, och sällskap.

Nu har jag fått gosa med lilla Julian, och det var så skoj att se hur stolt Wallentin är över sin lillebror =)...

Jag vet att det låter klyshigt, men man glömmer verkligen att de har varit så små...Jag tror på allvar inte att Tor kan ha varit så puttignuttig...


Än en gång, Stort grattis till er vänner!


Julian, 11 dagar gammal
Wallentin visar stolt upp sin lillebror



Men...man måste jobba lite också ;-)...



Jag fick hålla <3



*Bröder*

2 comments:

Ida said...

tack så jättemycket för igår för fin fina paket och erat sällskap,syns im ska bli mys! Kramar!

Linda said...

Ja, vi ser fram emot att träffa våra vänner från byn! =)...Ta hand om er tills dess! Kram