Tuesday, August 16, 2011

My precious tuesday,,,

Mama on the go...

Jag fick så brottom att jag fick ta med mig kaffet, som jag egentligen hade planerat att dricka i lugn och ro på verandan ;-)

Tror ni jag fick brottom att skynda fixa mig iordning när jag fick sms från Jess, och mms från Mats, att kläderna från BetterBodies hade kommit =D...
Jag hade just kommit ur dushen och snabbt som ögat var jag redo att lämna hemmet för en sväng till Korpen och hämta mina efterlängtade kläder ;-)...

Efteråt åkte jag förbi Ms jobb och lämnade maten som han hade glömt imorses, och sedan vidare för att hämta upp min skatt på dagis =)...
Han har just somnat i sin säng, och jag ska fortsätta läsa in mig i min just påbörjade nya bok ;-)...

I eftermiddag är vi bjudna på fikadate hos Moa och barna ute på ön =)..., och ikväll blir det ett recept från Lina till middagsmeny ;-)..."Vitlök och örtmerinerad rostbiff med färskpotatissallad", Vad sägs om det?? ;-)...Vilken mysig tisdag vi har att njuta av =)...



My precious...

No comments: