Thursday, August 18, 2011

Special treat...



Ikväll har vi haft besök av grannarna som kom och ville fira lite med oss =)...Dels mitt MC-kort, men vi firade också att Julia har fått förlängt sitt vikariat ;-)...

Jo då, jag tog fram de finaste i barskåpet.

Den Lambrini som min faster hade köpt med sig till mig, när hon var i Sverige för 2 veckor sedan =). Tack!

...och Julia hade med sig nybakta "hälsokex", och lite skagenröra ;-)...;-p

Detta blev en special treat ikväll ;-)


Det har varit en dag med många känslor för mig...Men det har varit en bra dag, och det har varit en njutfull kväll...allt detta kommer, (i kombination av förra nattens sömnbrist), leda till en god natts sömn, för den här maman kan jag bara säga ;-)


God natt bloggen!

PoK/ Trasdockan

2 comments:

vbf said...

Linda, jag är super-duper stolt över dig. Hoppas Lambrinin ägde upp till festlighetens förväntningar.
Puss på'rej. VBFxxx (o Linnea)

Linda said...

Jaaa!, Lambrini kan inte slå fel!!! Tack VBF!...Jag träffade Anneli när jag satt på trafikverket och väntade på att få köra ut i trafiken...Då tänkte jag på dig =)...Så du var nog med mig i det undermedvetna någonstans ;-)