Monday, August 22, 2011

MC-lycka!

Hej oh hå!...
ÅÅhhh, I´m so happy, att jag kan ta MC:n till gymmet...Idag har jag ju som sagt varit och bytt MC hos pappa...och jag ska ha hans MC hemma hos mig ett tag framöver =D...*Happy Happy*
...och jag måste bara säga, att jag tycker att det är så skoj att hälsa på andra MC-åkare...
By the way, idag fick jag brev att mitt nya körkort finns att hämta ut på posten, så imorgon ska jag åka och göra det ;-D...



Nu blir det "Hollywoodfruar", och mys med M i soffan.

Jag har ätardag idag, efter hamburgare på MCdonalds, och dessutom godisinköp på "CityGross", som jag sitter och smockar i mig nu...Bäst jag äter upp det ikväll, annars måste jag slänga det, för att inte lockas under veckan ;-).

Imorgon ska Tor vara heldag på dagis eftersom jag har APT-möte på eftermiddagen...förmiddagen å andra sidan, ska jag ägna åt att förbränna de kalorier som jag sätter i mig nu ;-)...Löperrunda och styrketräning står på agendan.


Ha en FAB kväll!

PoK/ Trasdockan

No comments: