Friday, August 5, 2011

God fredagsförmiddag!

Hej! Här sitter jag och äter min, (något försenad), frukost. Jag har ägnat morgonen åt dammsugning och att våttorka golven här hemma...Skönt att jag hade avklarat dammningen redan igår ;-)...

Det är fredag idag och det betyder spinning!!!...Jag hoppas som vanligt att det kommer någrastycken, och idag har jag ju vädret till min spinnings fördel ;-)...Vi får väl se.



Förresten, när jag ändå snackar träning här på bloggen, vill jag tipsa om att vi har GRATIS prova-på-veckaKorpen i Lidköping vecka 35. Då är alla ickemedlemmar välkommna att prova på alla våra pass om de så vill...helt gratis =)...Jag kan påminna om några veckor igen...så kan ni skriva upp i agendan ;-)...Det är väl många som känner behovet att komma igång med träning efter semester och sommargottigheter ;-)...



No comments: