Tuesday, August 30, 2011

Höstblous...

Hej bloggen.
Som vanligt några dagars uppehåll från bloggen över helgen...Finns inte så mycket att berätta.
Vi hade "fixardag" på Korpen i Lördags, när nästa alla personal och instruktörer gick in på fri tid för att ge anläggningen ett ansiktslyft =) Jag hjälpte vill i några timmar innan jobbet i lördagsförmiddag...Uppskattat av oss själva, men också av många motionärer...Jag kan visa bilder i ett senare inlägg =).
Det var kräftskiva på kvällen med Korpengänget. Men jag valde att inte gå, eftersom jag jobbade kväll...och började 07.00 på söndagmorgon.

Igår var en jobbig dag för mig...Kände mig jättenere, och ledsen, sådär som man kan göra vissa dagar, det hör väl till I guess, och jag tror att det är hösten som redan svept över oss, som gör mig lite känslig...Jag fick nog en släng av "Höstbloues"...Idag käns det bättre.
Riktigt bra faktiskt!, Jag är glad och tacksam för att Tor för första gången på ganska många dagislämningar, idag faktiskt inte grät hejdlöst, utan klängde sig fast vid mig en stund, men sedan lät mig gå, utan protest...Kändes som en lättnad...Phu!

Nu har jag just genomgått mitt pilatespass...(jag sätter ju igång mina pilatespass nu ikväll på Korpen ;-)...*Spännande*, och liet nervöst också faktiskt ;-)...

Men nu ska jag skynda mig att fixa mig iordning, och sedan ge mig iväg in till stan för att få fina naglar hos Jessica =D...
Happy day!
PoK/ Trasdockan






Igår var vi ute och åkte lite, jag och Tor, vi kikade in i en zoobutik, och fiskarna var fina att titta på tyckte Tor ;-)...

No comments: