Monday, August 8, 2011

Fridaynight @ Härebacka

Jag kom på att jag har glömt att lägga ut några bilder från fredagskvällen här hemma.


Jag och M är jätteglada att våra vänner från byn ville komma till oss för lite mat och prat. Jag hade gjort hemmagjorda hamburgare som vi grillade och serverade tillsammans med "max" nyttobröd, och en hemmagjord dressing, med mera, som jag har fått receptet på av "Linas matkasse" ;-)...Till efterrätt hade jag gjort en egengjord glasstårta med daim, som var superduperenkel, och uppskattad =).

Det var en jätteskoj kväll och jag och M kände oss glada att vi kunde dela den med gó vänner.


Tack för ert sällskap!


Små pojkar serverades först =)...
Vi satt på våran uteveranda.

Jessica och Ida.

Två FAB mamas!




Playtime!

3 comments:

Ida said...

Det är vi som ska tacka för god god mat och trevligt sällskap som alltid =) Kramar!!

Jessie said...

Håller helt med föregående talare :)

Linda said...

Det är trevligt när vi alla kan ses =). Det får bli en playdate en dag frampå =)...