Monday, August 22, 2011

New week...

God morgon bloggen, och god start på nya veckan!
Igårkväll när jag kom hem från jobbet så kände jag mig aningens för-förkyld =S...Idag käns det bättre, men jag tänker dricka te för att kurera mig i förebyggande syfte ;-)...
Jag vill ju inte bli sjuk nu när Korpen startar höstshemat nästa vecka...och jag och M åker till Spanien veckan därpå =)...
Livet är härligt när man har saker att se fram emot!

Jag glädjer mig att vädret vart fint i helgen, men tyvärr verkar det ha andra planer för idag.
Därför tänker jag och Tor åka och bada idag...Badhuset i stan har ju stängt augusti ut, så då får det bli Skara, och "Vilanbadet" =D...
Dax att packa!

Titta vilken fin blomma jag fick av Julia och Niklas igår. Julia har gjort kortet helt själv, Hon är så duktig på att pyssla =);





By: Juliadesign...

No comments: