Tuesday, August 2, 2011

After beach...

Nu är vi hemma efter ännu en dag spenderad utomhus i vackert väder, nära sjön =)...
Så *tacksam* för dessa underbara dagar!

Tor somnade så fort han satte sig i bilen, och sover ännu...jag har lagt han i min säng. Jag har packat ordning här hemma, och jag känner tydligt av att huden har fått färg efter igår, och idag =)...

Snart kommer M hem och ieftermiddag ska vi ut och övningsköra lite ;-)...Tor ska vara några timmar hos sin farmor...och jag funderar på om vi ska ta hem chinesefood ikväll...är lite sugen på det ;-p...


Tro det eller ej, men det är faktikst Tor som har knäppt den här bilden på sin mama ;-)...

Fin va?...
Min skatt, letade skatter, (fina stenar), på sjöbotten...
Han har "jobbat" hela dagen, och så fort jag eller mamma satte oss en stund så kom han och sa "Hjälp till"...

No comments: