Monday, August 1, 2011

Spinning och gelékok...

Vid 15-tiden åkte vi hem från sjön, jag skulle ju ha min spinning i eftermiddag, och som tur var så kom det faktiskt någrastycken, så då kändes det ju inte helt förjäves... Jag tänkte nämligen innan att många nog hellre skulle stanna hemma/på sjön, eller överhuvudtaget utomhus =)...

Ikväll har jag kokat röd vinbärsgelé. Jag och Tor plockade och rensade nämligen imorses, och min mamma som fick en burk, (av min hemmagjorda) förra året, ville ha en ny nu =)...
Den blev jättebra, och som tur var så räckte mammas burk inte till allt, så det blev lite över till oss också...men det är många bär kvar på busken...så kanske jag ska testa att koka lite saft också???...
Även om jag inte är så mycket "husmoderlig", som person, så tycker jag ändå att det är skoj att testa lite olika "husmoderliga" sysslor emellanåt...och hey! When I come to think about it...inte dåligt av mig att ens äga en sylt-och-saft-sil ;-)...Hehe...


Träningsnarkoman och Husmoder ;-)
Min skatt ikväll. När jag kom hem från gymmet lagade jag mat.
Såhär glad blev Tor när han fick en kall falukorvskiva, och låna mina sunglases ;-)

No comments: