Tuesday, August 9, 2011

Bra dag på dagis...

Det hade gått bra på dagis idag, och jag fick en glad och mätt, (efter 4 portioner köttfärssås och spagetti ;-), kille i min famn när jag kom och hämtade honom =)...

Jag tror att han kommer trivas minst lika bra på sin nya avdelning som han gjorde på den gamla, och det glädjer mig...för tro det eller ej, men denna förändringen för Tor, har allt legat som ett litet orosmoln i mitt och Ms bakhuvuden under sommaren...


Är han verkligen redo?, Kommer han kunna anpassa sig efter de nya rutinerna på avdelningen, och de större barnen, och kommer de kunna anpassa sig efter dessa "små" barns rutiner?...

Ni vet...som den worry mama man ju är...


Fortsätter det såhär bra så kommer Tor snart vara inne i dagislivet igen ;-)...


Ser ni i bakgrunden på bilden vad det är Tor tittar på? ;-)...


Tröttis efter dagis...

6 comments:

vbf said...

Spännande med en liten gissningstävling!!!
Jag tror han sett en älg....

Linda said...

Hehe ;-)...Mitt i tätbyggden? =)

Linnea said...

Ett trad! Ett exotiskt trad som inte finns pa Harebacka! Hurra, jag vinner!

L, igen said...

En traktor!!

Linda said...

Hehe, Linnéa tar hem segern!!!! Gräsklippare...en såndär stor grön, kommunal gräsklippar!!!!...Som inte finns på Härebacka!!! Hahaha

vbf said...

Kan jag få meddela att Linnea FUSKADE genom att zooma..... =(