Friday, October 23, 2009

Stadstur

Vi har varit i stan en sväng, jag och Tor. Eftersom det ju är en speciell dag så kände jag för en liten tur och födelsedagslunch på mitt favvoställe ;-). Det var mysigt att luncha ensam, med bara Tor bredvid mig, i lugn och ro och bara njuta av att vara ett års erfarenheter rikare ;-).
Hoppas ni har en bra dag hitills.
I blomsteraffären hade de fina kylskåpsmagneter med fina budskap på...
...så jag köpte mig en liten födelsedagspresent till mig själv ;-)
Tor i blomsteraffären
Tor på lunchstället
Min favorit är Pasta Bombay, (med kyckling) på "Hos Mimmi"
I samtal med min kära pappa

4 comments:

Linda said...

Grattis på födelsedagen.

sandra said...

massa grattis från oss hoppas du får en bra dag!! kram fam andersson/lans

Karolin said...

Stort grattis på födelsedagen. Kramar

Lena Askerlund said...

Stort grattis stumpan. Mamma älskar dig!!!!!!!!!!!!!Syns i morgon!Bamsekram från mig