Friday, October 30, 2009

Inte van...

I början på förra veckan kunde Tor ännu inte krypa...nu ställer han sig upp vart han än får chansen...SNacka om snabb utveckling...




Så alltså, jag är tydligen inte så van vid att vakna i detta tillstånd nu för tiden ;-S.

Jag och mitt värkande huvud vaknade av att Tor drog mig i håret klockan 08.00...eller nått sånt...(jag hade tur idag ;-).

Men huvudvärken och tröttheten kan jag leva med då Tor bara log världens största leende när jag öppnade mina ögon, så nemas problemas att kravla sig ur sängen med Tor, täcke och kudde.
Vi placerade oss på vardagsrumsgolvet där vi bara myste och tittade på Tv, däremot vore det överambisköst att gå förmiddagsprommis idag känner jag...det får bli eftermiddagsprommis idag också.
Hur som helst hade vi alla en trevlig kväll igår...så trevlig att jag inte stupade i säng förens, (wait for it).........04.30 =O. i morses...But I´m telling you, it was so worth it ;-)...Bilder kommer i nästa inlägg...
Hoppas ni har en FAB Friday idag!

2 comments:

Linnea said...

Ja när min klocka ringde kl 6 var jag otroligt sugen på att slänga ut mobilen genom fönstret! Men nu är det bara att gå på't igen, Oktoberfest här i Uppsala idag! Woohoo, tack för trevligt sällskap och allt sånt, kram!

Linda said...

Haha, ja vad ska man göra...man har ju inget val...att vara med på festen alltså ;-)...
Tack själv!, så himla kul att lära känna dig lite mer =). Hoppas du får en bra kväll! Kram