Tuesday, October 27, 2009

Lovely besök

Åh, vad mysigt besök vi har haft nu i eftermiddag/ kväll.
Min faster Jannika och hennes barn är hemma i Sverige under denna veckan, och idag kom de för att hälsa på hos oss..., och vin hade de med sig ;-)
Linnea är en tjej härifrån byn som kom till Janniks familj som Au Pair efter mig, och hon vart också med i eftermiddag *trevligt*.
Alltså är det en happy mama som skriver just nu. Jag har njutit av härligt besök från FAB tjejer och underbara barn...och gott vin.
Jag kan ju dessutom erkänna att eftersom mitt fina besök hade vin med sig så skippade jag träningen idag...igen...i stället ska jag och mamma gå en prommis efter middagen...(som M är och hämtar i stan nu, det blir sallad ;-)...
Skål!
Wine-time in the sofa.
Min fina faster Jannika och Linnea överraskade med vin när de kom för att hälsa på =)

Barna.
Tor sitter mellan sina "mosiner" ;-)...(mors kusiner)
Tor med sin bästaste Tant Jannika
Play!
Åh, jag är så happy just nu...Nu ser jag fram emot festen som hålls på Torsdag *yippy*

4 comments:

VBF said...

Ja, det var verkligen kul att träffas och äntligen få se lille Tor (även om han kanske inte var lika glad att träffa mig...... =S )
Också kul att få framträda i bloggen fast det måste ju erkännas att vissa bilder är mer till fördel än andra...
Vi ses snart. Kram Jx

Linda said...

Du är alltid fin =), och Tor tyckte ju efter ett tag att det gick bra att sitta hos dig. Och barna verkade han ju också förtjusta i =)

Linnea said...

Var det verkligen överraskande att vi tog med vin....? ;) Tack för titten, Kram

Linda said...

Haha, Man tycker ju att jag borde ha listat ut det, men jag trodde faktiskt inte det...Haha...kankse att ni hade tagit med varsin pet-flaska för att "hålla er varma" på vägen då ;-)