Monday, October 12, 2009

En vända på stan

Nu har vi just kommit hem från stan. Vi har som sagt shoppat overall till Tor att ha i höst och vinter, (jag visar i nästa inlägg), jag blev jättenöjd ;-).

Efter vi hade hittat en fin overall, vilket inte tog alls lång tid, jag visste ju vad jag vill ha till honom, så gick vi och kikade lite i leksaksaffären, sedan vidare till 3B där svärmor bjöd på fika =).
Vi har haft en riktigt mysig eftermiddag med svärmor på stan...

Medans vi väntade på svärmor så passade Tor på att ta sig en nap...
På väg in till leksaksaffärden träffade vi min farfars fru, Barbro, som vi stannade och pratade lite med...

Tor hjälper farmor att betala fikat

som fick bli kaffe och en ost/skink-fralla till mig...
Tack för min fina overall farmor!
Nu ska Tor äta lite, sedan ska jag byta om så jag är redo att dra iväg till gymmet när M kommer hem...






No comments: