Tuesday, October 13, 2009

New nails

Vi har varit ute på mysig kvällspromenad, hela familjen, så nu är vi nyss inkommna, rosiga om kinderna och Tor som somnade i sin vagn, (vilket var tanken ;-), sover nu sött i sin säng.
Egentligen hade jag tänkt att jag skulle tränat idag, men eftersom M så gärna ville att jag skulle vara hemma så ändrade jag mig, och åker i morgon ist...det är faktiskt ett smartare upplägg...
Ist har vi alla befunnit oss i vardagsrummet, lekt, busat, lyssnat på musik, så har jag hunnit med att fixa mina naglar också, och de blev FAB!, (tycker jag själv iaf ;-).
Jag har fått många frågor angående just mina naglar...
När jag skriver att "jag har fixat mina naglar", så menar jag oftast att jag har satt dit tippar, det är alltså inte mina naglar, sedan pyntar och målar jag dem som jag själv känner.
Allt nagelpyssel ser jag som en kul grej, och jag fixar allt själv, det blir billigare, och jag tycker som sagt att det är kul att pyssla med.
Ibland kan jag också fixa till mina egna naglar, när de ser hyfsade, men eftersom jag har så dålig kvalitét på dem så är de ofta ojämna i längden och går lätt av.
Därför föredrar jag tippar ;-)...
Denna gången kör jag på en naturlig look, men med snygga stendekorationer på några av naglarna ;-)
Jag blev supernöjd



No comments: