Wednesday, October 14, 2009

Ny vana?

Det verkar som att Tor har skaffat sig en ny vana.
Ett tag kunde jag inte få honom att sova i vagnen, nu verkar det vara enda sättet, eller?...
Jag har ägnat någon timme åt att försöka få Tor att sova nu, först i sin egen säng, sedan i stora sängen, och sedan i sin egna säng igen...tillslut tog jag in vagnen och försökte att köra lite fram och tillbka...gissa vem som somnade inom loppet av 1 minut...jo, Tor såklart...

Nu får han sova här inne, i sin vagn, och jag hoppas att han ska ta igen den sömn han inte fick i natt, eller i morses, eller i förmiddags...
(Nätterna är fortfarande en katastrof här hemma, orkar inte ens prata om dem...)

Sover tryggt i sin vagn...han verkar gilla sin åkpåse.

2 comments:

VBF said...

Han kan vara kall. När Daisy var 2 mänader (i Juni månad) hade hon väst, pyjamas, kofta, hatt o sockar!!! o ville inte sova men så fick hon en extra fleece filt o somna som en stock. Bred ut åkpåsen i sängen så kanske han somnar för den ser varm o gosig ut. (och ta på honom den fiiina sovpåsen ). Kram, nu ses vi snart.

Linda said...

Tack för tipset. Jag ska nog lägga fårskinspläden i hans säng isf...det låter ju logiskt...vi har ju lite dragit här hemma dessutom...tyvärr...
Japp nu är det inte långt tills du och barna kommer...*skoj*
Kram så länge.