Wednesday, October 28, 2009

Familjemys

Denna morgonen har börjat med familjemys i stora sängen (= perfekt start på morgonen).
M är ledig idag, så en lång stund har vi legat och skrattat, dragit dåliga vitsar, och Tor har fart runt i sängen, så full uppsikt på honom dessutom.

Vi ska strax äta lite yummy frukost bestående av gott nybakt bröd, och goda pålägg som M köpte med hem igår. Sedan blir det för mig att fixa mig iordning så jag och mamma ska in på lite ärenden i stan idag.

Hoppas ni har en bra dag och njut av solen som tittar fram ;-)...
Pok/ Trasdockan

3 comments:

Jessie said...

Du ska väl komma & dansa lite först??

sandra said...

heej saknade er på dansen idag... men förstår att ni har en mysdag då M är ledig..=) ha de gott så ses vi..! kanske kan ta en fika nästa vecka? kram

Linda said...

Jag hoppas vi kommer nästa gång, men det tror jag väl =). Hoppas ni andra hade kul idag iaf.