Saturday, October 10, 2009

En busy dag

Vi har haft en busy dag. Jag har jobbat 2 skift och mellan dem så har vi varit i farten och hunnit med prommis, middag hos svärmor och svärfar, besök hos Albin och Marie, och sedan lämnade jag av M och Tor hos Niklas och Julia på vägen till jobbet...dit jag också återvände efter jobbet ;-)...
Vi besökte Albin och Marie, då vi hade fått erbjudande att få ärva lite kläder av dem som Tor kan ha. Vi fick med oss många kassar hem att gå igenom. TACK så jättemycket. Det betyder så mycket att få chansen att ärva lite kläder. Vi är så tacksamma!
Som sagt så lämnade jag av mina älsklingar hos Niklas och Julia dit de var bjudna att titta på kvällens fotboll, och då jag skulle jobba, så bestämmdes det helt enkelt att jag skulle komma när jag hade slutat...*skönt att börja 12.30 imorgon ;-)...
Tor myser med farmor
M och Tor, när vi var på besök hos Albin och Marie.
(När vi vuxna drack kaffe, barna åt glass, så fick Tor en egen mugg med vatten. Han älskar att få hålla och "dricka" själv ;-)

Lek på golvet hos Niklas och Juila.
Jag möttes av en glad Tor när jag kom från jobbet...(trots att Sverige låg under i matchen...)
*Lek och var glad*, tyckte Tor...
Herrarna planerade lite inredningsalternativ, och måttstocken kom fram, så också datorn då det letades efer soffa som kan passa i vårat vardagsrum-to-be ;-)



Nu ska en trött mama sova.
Godnatt bloggen!

No comments: