Friday, October 16, 2009

Fredagsfika

Vi har haft mys i goda vänners sällskap denna regniga höstfredag.
Tända ljus, fika, mamatalk, lek och bus är en härlig fredagstradition som vi har invigit här i byn, och varje fredag blir lika härlig. Vi är verkligen glada att vi har så goda vänner vars sällskap vi får njuta av.
Tack för idag ni fina!
Välkommna kära vänner!
Till fikat bjöd jag bland annat på mina alldeles hemmagjorda biskvier..."Mor Lindas" ;-)
Tor var tröttis och satt gärna i sin vagn ett tag, där han sedan somnade...
Wallentin satt kungligt i Tors stol...
...medans Elliot trivdes i sin mammas famn
Jessica och Elliot
Polare

Tre fredagsglada killar..."The gangstas"

Nu drar jag till gymmet för M kom nyss hem...

Nu är det helg, så njut!!

6 comments:

annett den tysta said...

nu när jag inte är okey så är det tur att bloggen finns, så jag får se honom lite. Har tappat rösten och vet inte om jag smittar. Så långt från tor. kramar farmor

VBF said...

Va busig han ser ut på sista bilden. Verkar som att han undrar ifall någon ser om han petar o nyper lite.
Hmm, caught in the act skulle jag vilja säga........ Kram Jx

annett said...

Jag tycker det ser ut som tor undrar, VEM LA MIG NER? Nästan gråt

Linda said...

Hmm, ja någon sjukdom vill vi inte ha, men hoppas att du kryar på dig snart så du kan komma och hälsa på Tor igen.

På sista bilden är på gränsen till gråt. Några sekunder efter började hela trion "sjunga"...de var trötta allihop ;-)...busisarna har ju en tendens att hålla sig vakna när de ska träffas, även om de är tröttisar...

Ida said...

Tackar så mycket för ännu en härliga fredag med gottit fika å massa tjöt =)) Det är det som förgyller fredagen!! Ta hand om er! Kramar!!

Linda said...

Japp, en trevlig fredagstradition är aldrig fel att se fram emot var vecka =)