Monday, October 26, 2009

Mor och son-mys

Vad tycker ni om min nya fina bordskrans som jag köpte idag?
I Love it!


Jag och Tor myser med tända ljus och ser på Tv.
M är och spelar innebandy och jag är helt slut efter dagens håll-igång-shopping...jag tror inte att jag är ensam om att vara trött ;-).

Jag är i alla fall jättenöjd med allt fint som Tor har fått, och som jag har köpt till mig själv...jag är nöjd med hela dagen, och det var verkligen jättemysigt att mamma kunde följa med då hon hade tagit ledigt från jobbet.
Tack mamma för ditt sällskap idag, och tack för allt fint du har köpt till Tor, både jag och han är jättenöjda =)...

Nu kommer Tor krypandes till mig, och Pepsi har fullt upp att springa snabbt från rum till rum för att Tor inte ska komma fatt honom ;-)...
Dax för att fortsätta mysa, och det blir tidigt i säng för min del ikväll...så tidigt som Tor nu tillåter ;-)...

Njut kvällen kära bloggisar.

4 comments:

annett said...

vilken dag ni verkar ha haft. Men du behövde säkert den här dagen. Många fina saker hade ni köpt. Sköt om digLinda, så kommer jag en dag med Tors joggingbyxor, när de blivit omsydda. Kramar svärmor

Lena Askerlund said...

Tack själv kära dotter för en underbar dag med dej och Tor. Ni är en stor del av min livsglädje!!Det var roligt att vi hittade fina och bra leksaker och kläder till guldklimpen. Men också kul att du fick lite nytt till både hem och garderob. Det får bli en repris någongång.

Linda said...

Absolut! Jag bangar inte på en shoppingrunda...Jönköping och en sväng in på IKEA nästa gång kanske vore lämpligt ;-)...

Lena Askerlund said...

Låter helt ok för mej!