Tuesday, October 13, 2009

Dagens babysim

Vi är nyss hemkommna från babysimmet, och idag kände jag att det var dags att fotografera lite. Vi har ju bara bilder från när vi babysimmade i våras, och det kan ju vara kul att ha lite även från denna terminen ;-).
Dessutom passade det bra, för idag var Tors farmor med och kunde bada lite med honom medans jag fotograferade =)...
2 badglada "gangstas", och mamas...
Tor leker gärna med den lila, fina "Skrutten", när han är i vattnet.
Den är också med när vi sjunger välkommst-sången...skrutte, lutte, li...;-)

Sångstund pågår.
(Tack Anna för att du tog lite kort medans jag badade)


Dagens lycka var att farmor kom och badade.

Nu sover Tor, och jag ska passa på att äta lite lunch innan han vaknar...
Hoppas ni har en FAB tisdag!


4 comments:

farmor annett said...

tack för att jag följa med. En upplevelse vad man kan lära barnen. Barnen älskar verkligen att bada simma och dyka. Det hostades lite här och där när de svalt vatten. Men att se tor i badet var kul. Tur att man kan lära honom så mycket som han är på sjön

Linda said...

Ja, det är verkligen ett härligt sätt att umgås med sitt barn. Och eftersom även jag alltid har varit väldigt förtjust i vatten så känns det extra kul att få föra vidare kärleken till vatten =)...Han är en riktig simmare ;-)...

Ida said...

Hihi vilka söta badpojkar =)) Mysigt det var idag! Ser fram emot fredag!! Ha det gott så länge! Kram!

Linda said...

Ja, de är riktiga vattenkungar.
Vi ses på fredag..ta med dig fikasuget ;-)...