Wednesday, October 28, 2009

Shopping och sushi

Jag hade ett ärenden i stan att utföra och eftersom mamma var med så drog vi också en shoppingrunda efteråt, (som sig bör...eller? ;-).
Lite julklappsshopping, presentshopping, klädesshopping och systemetshopping senare, åkte vi för att ta med sushi hem.
Vi åt och njöt!, innan mamma skulle vidare hem till sig och jag och Tor passade på att ta en prommis, medans M åkte till sitt jobb för att fixa en sak.

Lite synd vart ju att vi missade babyrytmiken idag, men åh andra sidan visar det sig att Tor är lite förskyld och hade lite temp tidigare i förmiddags så lika bra var väl att han blev hemma.
Nu sover han i sin vagn och det är bara nyttigt, för en mama vill hellre ha en friskis till son...
Jag däremot är inte ett dugg sjuk och känner mig väl redo för ett välbehövt träningspass i eftermiddag...Idag ska, (läs måste), det ske!
Jag, i väntan på maten
Yummy sushi!
En sådan här söt burk med fruktsmakande pastiller fick jag, när jag var först att föreslå om jag skulle visa leg på systemet ;-)


No comments: