Monday, October 26, 2009

En dag i shoppingens tecken

En happy mama och en sovandes Tor...
Åh vilken underbar dag vi har haft. Shopping is lovely och när jag får tillfälle att verkligen gå lös i shoppingvärlden då är jag mycket happy ;-).
Kläder och leksaker har hanhandlats till Tor, och eftersom jag ändå har fyllt år ;-), så passade jag på att unna mig själv lite nya ting också.
Efter shopping, lunch och lite mer shopping, så åkte vi vidare till mormor och morfar där det bjöds på middag och fika. Det är så mysigt att komma till dem, där blir man välkommnar och omhändertagen och hela livet käns FAB.
Tack för en härlig eftermiddag i ert sällskap, och för god mat och fika, kära mormor och morfar.
Tor handlade mycket kläder inne på Cubus

Min lunch
En tröttis efter lunch försöker somna i sin vagn
Pianot var intressant
Vart kan Tor vara?
Till efterrätt bjöds det på Tårta ;-)

Jag hoppas att ni också har haft en FAB dag.
PoK/ Trasdockan

No comments: